Aktiesnakken — April 2012
-
der kommer 110% sikkert IKKE nboget bud der ligger i niveau 175-250 så længe kursen er som den er nu. Der går ret langt mellem en overkurs over 100%. Over 200% kan man mååske med lidt held finde 10 historisk. Over 300% ingen. En normal præmie er 30-70%
-
jeg tror stadig ike på vestas vil blive opkøb. der sker stort set aldrig en markedsleder bliver opkøbt. Hverken Siemens eller GE købte en af de største spillere. (bonus og Endron) så det er mere selskaber så som nordex, repower og gamesa jeg tror kan blive købt
-
og skulled er endelig komme et bud så nej jeg tror ikke der er nogen danske fonde der vil byde alene af den grund at holde det som et dansk selskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Kryler har gjort mig glad for at handle både oppe og nede, selv om jeg beholder 2K som lang