Aktiesnakken — April 2012
-
hvad tænker du på?
-
ja jeg har dog reduceret med 1/3 da jeg skal bruge pengene til investering i et unoteret selskab med....ja ganske gode perspektiver i. Også indenfor vedvarende energi
-
der skal nok ske positive ting i både 12 og 13. Men ja det er først fra 14 hvor us er i omdrejninger igen, vestas har fået reduceret cost base betragteligt og flere vindmølle selskaber har drejet nøglen jeg for alvor begynder at se lyset
-
kryler det er ganske officielt at dong og vestas samarbejder om V164 prototyper
-
nope
-
men omverden skal nok komme til at høre meget mere om det. Det garantere jeg for.........
-
som jeg har forstået det så køber DONG 1-2 af prototypern så vestas på den måde ikke skal binde så mange penge i udviklingen.
-
nope. Det har laaaaaaaaang udsigter med rentabel bølgeenergi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind