Nu ser det alligevel ikke så galt ud de var sku flinke hos saxo og har ændret købet til nuværende kurs ! de kunne godt forstå at det var en fejl ! pu ha !
der er ingen Aldi på Bornholm men jeg køber bare en hos den lokale forhandler for skal have en straks ( og sikkert en løs hardisk så al info ikke forsvinder igen )
ham jeg snakkede med hos saxo havde vist lidt forstand på PCer for han sagde at jeg kunne pille hardisken ud af den brændte og få data ud og så gav han det råd med en løs som jo kunne tilsluttes til hvad jeg ville bruge smart nok tror jeg
ja ved det godt men så når de ikke at sende den så jeg har den mandag morgen og der skal der helst ikke fjumres
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.