Genmab — Maj 2021
-
Synes sådanset at kursen er fair nok set i lyset af NBI er sevet 15% siden Genmab var i ATH og at der røg 15% p.g.a voldgiften. Får Jan styr på voldgiften og rykker NBI i ATH ser jeg Genmab over kurs 3000 forudsat der ikke kommer bad news angående pipelinen
-
Ja, vitus, der er mange vinkler man kan tage. Og det er selvfølgelig derfor alle banker/pensionskasser/investeringsfonde(-foreninger) bruger de samme standard-sammenlignelige perioder: kursudvikling for 1 uge/1 md/6 md/1 år/3 år/5 år. Og der kan man jo så vælge at fokusere på 1 uge eller et halvt år (sjovt nok definitionen af "kortsigtet investor"). Jeg ved dog godt hvilke perioder jeg ville fokusere på.. og der har Genmab klaret sig fremragende. Osse de senere år.
-
@Helge 9.56. Sorry jeg skulle have skrevet siden juli, og ja forrentningen over fx. de sidste 3 år, skal investorerne jo bestemt ikke klage over

-
At måle på 12 måneder giver udsving fra -8 % til 100 % ? afhængigt af hvilket måned man vælger at måle. Den type målinger skaber ikke værdi i mine bøger

-
@GeorgeBest 10:19 fine nuancer. Finder det bare påfaldende, at kursmålet (og holdningen?) bliver ændret nu, efter det store kursfald - som jeg tror har givet Novod chancen for starte på en frisk.... Havde der ikke været voldgift, have kursmålet måske været 2800-2900 ? Så han springer fra ca. 2000 til 2600 i løbet af 1 kvartal.
-
Så kan Novod da i det mindste ikke længere tale om døde penge

-
Nej tværtimod, nu fremhæves den stærke pipeline...:-)
-
May 6th. Jefferies Financial Group analyst P. Welford now anticipates that the company will earn $0.07 per share for the quarter, up from their previous estimate of $0.06. also Q3 2021 earnings at $0.09 EPS, Q4 2021 earnings at $0.18 EPS, FY2022 earnings at $0.61 EPS, FY2023 earnings at $1.06 EPS, FY2024 earnings at $1.42 EPS and FY2025 earnings at $1.96 EPS.
-
Det ligner en overskudsgrad på 25 % og en omsætning omkring 30 mia
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind