Genmab — Maj 2021
-
Satser i øvrigt mine spareskillinger på, at super-dara indgår i et kompromis med JnJ og der bliver 2 vindere fremadrettet.
-
Hvis hexa38 bliver til noget i samarbejde med JnJ, så er det for hurtigst muligt at udvikle det og køre dara ude på et sidespor
-
Det kan være Jan vil svare på om super-dara er accelereret efter sagen med JnJ er opstået. Der kunne han godt hinte, uden at sige noget helt konkret....
-
Jeg er bekymret over Super-Dara. Hvis det er sandt at det er 100x bedre, så er det en katastrofe. Dara er jo det mest geniale kapitalistiske stof der findes. Folk bliver ikke raske af Dara, de bliver kronisk syge og afhængige. Super-Dara kunne risikere at gøre dem raske, det ville være ødelæggende for vores lille givtige geschäft.
-
100 x mere potent, betyder vel ikke 100 x bedre...
-
når et middel er mere potent, så er den største fordel at der kan anvendes mindre doseringer, og derved lavere bivirkninger, og ikke mindst så kan HALO ryddes af vejen
-
Ja vigtigt at afkoble det med x gange mere potent til eet stof automatisk så er mere effektivt. Det er langt fra altid tilfældet
-
Gad vide, om man kan fremføre et “ond-tro” argument omkring JJs forhandlinger ifht hexacd38?
-
Det virker klart, at GEN har danset udenom daras kerneområde efter patentudløb i den nye aftale
-
Det er ikke op til Gen at droppe Jnj på hexa38. Det er den anden vej rundt. Det er JnJ der bestemmer
-
Det har jo netop været min pointe. At Hexa38 er en ret stor del af hele voldgiften, selvom den ikke direkte indgår deri. Men vinder JnJ på patentsiden, så ser en hexa38 deal pludselig langt mindre interessant ud for JnJ. Og dropper de den, så må Genmab ikke markedsføre den i samme indikatio0ner hvor dara allerede virker/godkendt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind