Genmab — April 2021
-
Men der kommer masser af data på epco før filing. Alle gode data vil give skub opad fordi markedet for større tiltro til epcos potentiale. Hele stigningen i Genmabs kurs relateret til dara kom jo ikke på en dag, da dara blev godkendt...
-
Hvis epco endnu en gang i løbet af året viser data på at de er best in class, og vi ser noget fornuftigt fra GEN1046, så kan der være masser af kursstigning i løbet af året...
-
Mht voldgiftsagen er stort set det værste indpriset, så når der kommer en afgørelse vil det være en befrielse uanset hvad.
-
Det ved vi ikke, men det er for den langsigtede investor ligegyldigt
-
De 2 andre faktorer kan sagtens løfte kursen i år
-
Jeg er nu ikke nødvendigvis enig i at vi har alt indregent i forhold til mulige udfald af voldgift sagen. Hvis JnJ vinder på det argument der siger genmabs patent stopper i 2030 men Jnj stadig har beskyttelse frem til 35, så ser jeg overordentligt stor risiko for at cd38 hexa også bliver droppet af Jnj.
-
HVIS det sker, så bliver kursen bestemt presset igen
-
Spørgsmålet er så dels hvornår afgørelsen kommer og hvad udfaldet bliver
-
Omkring evt. filing af epco tror jeg største usikkerhed er hvilket studie der bliver filet efter. JW har udtalt, at de måske har en hurtigere vej end hvad man eller synes oplagt (fase 3). Derfor tror jeg han tænker, at der evt kan files på det store fase1/2b i en eller to indikationer. Vi kan se data fra sidstnævnte både i juni (ASCO) og december (ASH) og derfor vil kunne vurdere, hvorvidt det er realistisk.
-
troldmanden- hvis du ser lignenden sager i andre selskaber, så ser vi stort set altid stigninger efter
afklaring. Men du har jo valgt altid at have den pessimistiske tilgang. Husker stadig ganske godt hvordan du for et år siden spåede at SP500 skulle i 1600 og at Genmab max kunne gå i 1700 på en epco aftale, for derefter så at skulle falde igen. Der var vist ikke mange af disse profetier der holdt... -
Og forøvrigt mente du det var umuligt at opnå en epco aftale inden for den tidsramme Jan havde givet (1. halvår). Det holdt vist heller ikke...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind