Genmab — Marts 2021
-
Dejligt..:-)
-
Hele port´en i plus på nær Genmab.
-
Rettelse...Novo og Genmab
-
Nej..styrtdykket startede lige før Q4 regnskab.
-
Genmab skal ikke "rystes " mere. Aktien er så stærk at alle " bump " på vejen bliver udjævnet..Vi følger en trend som Genmab desværre næsten altid har fulgt. Dårlige nyheder worldwide rykker ned. Ikke fordi Genmab kommer med dårlige nyheder , men generelt pga. kapital flytning. Pengene kommer " heldigvis" lige så hurtigt retur.
-
Kl. 20.24 - Solsen, jeg kan huske i hvert fald 15 år tilbage, hvor du også var med i debatten omkring Genmab.... Og jeg må give dig. - Jeg kan ikke huske et eneste tidspunkt, hvor du har skudt forkert i dine antagelser omkring Genmab.... Når du nu skriver at vi vil smile over morgendagens kurs om 2 år. - Hvad ligger du da i det?.... For muligheden for fiasko for de kommende stoffer er da bestemt tilstede. - Og vi kan da nok ikke komme til at smile ret meget, hvis der ikke kommer en vinder til?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind