Genmab — Marts 2021
-
I første omgang kan jeg godt nøjes med 3000..:-D
-
Genmab investerer kragtigt i pipeline med penge de har i banken. Det er da godt på langt sigt. Vi ved jo det er meget vigtigt at være først på markedet. På andre sider roser du Bavarian for at investere med penge de ikke har, i en vaccine hvor ca. 80 andre firmaer er længere fremme. Det er squ da high risk så det basker...
-
Jeg giver dig ret i at det giver ikke meget mening at udmelde astronomiske kurser, uden videre forklaringer hvorfor disse kurser kan nåes...
-
super:-)
-
der er stadig mange ting der kan nå at gå galt med epco. Kirkegården med stoffer der var tæt på markedet men fejlede til sidst er ret stor
-
Så for mit eget vedkommende, så vil jeg ikke sige jeg har "tillid" til det kommer på markedet. Der er xx procent sandsynlighed for det sker. Derved er der også risiko for det ikke sker
-
Troldmanden- du må da have en hvis tro på at epco lykkes. Genmabs ryger da i et overordentligt dybt hul hvis epco fejler...
-
Man investere vel fordi man tror på firmaet. Hvis man ikke tror på at de kan udvikle nyt medicin der kan hjælpe helbrede, er det nok ikke Genmab man skal sætte sine penge i, men f.eks en bank. Jeg tror på Genmab, syntes efterhånden de har bevist at de kan noget, som er ret unikt. Derfor ikke sagt at noget ikke kan gå galt, selvfølgelig kan det ske, og vil også ske.
-
gdn55- enig i at Genmabs track record på at udvikle nye produkter er unik...
-
-
Den der ser et halvfuldt glas eller halvtomt. Ok sat på spidsen og ikke for at fornærme. Jeg vil selv mene at vi nok ligger i nærheden af 90 pct. eller mindst 80. Kan man så tale om tillid til at det lykkes. Ja nogle kan, mens andre altid vil sige at ja der er 10-15% sandsynlighed for at det fejler. Jeg holder da jeg opfatter sandsynligheden som fuldt tilstrækkelig
-
Darvin jeg vil så mene at både 80 og 90% er skudt noget over målet for sandsynlighed for at epco når på markedet. Vi taler et stof der kun er testet på ganske få patienter og just lige har startet fase 3. Jeg er i hvert fald nysgerrig på at se en model der viser sandsynligheden er så høj.
-
Super resultater fra epco og GEN1046, så er 6000 muligt...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind