Genmab — Marts 2021
-
God morgen.

-
Asien: Stigninger i Kina mens der trædes vande i Tokyo https://www.proinvestor.com/investornyt/672942/asien-stigninger-i-kina-mens-der-traedes-vande-i-tokyo
-
Onsdagens aviser med Topdanmark, STG og Bavarian https://www.proinvestor.com/investornyt/672941/onsdagens-aviser-med-topdanmark-stg-og-bavarian
-
Morn:-) Spændende hvad dagen bringer. Ser ud til korrektionen er ved at være forbi. Genmab casen er vel bedre end nogensinde så uforståligt at vi er under kurs 2000. Det kan da for filen ikke komme bag på erfarne analytikere det koster mange penge at udvikle pipelinen. Tvilver på det er de store Vanguard, Blackrock der sælger ud for de burde da om nogen kende Genmab til bunds
-
Enig Stockbull men min vurdering er helt klart at jeg syntes vi skal stoppe med at tale om skuffelsen omkring forecast. JA det betød et lille skud for boven, og JA det startede nok en nedtur. Nu er dette ikke møntet på dig, MEN i der fortsat fokuserer på forecast. Min vurdering er at det betød en ændring i den gennemsnitlige vurdering på allerhøjst 160 kurspoint. Fra mål på 2670 området til godt 2500. Vi taler om skaldede 6% - isoleret set for forecast. Spis lige brød til.
-
HOVED- årsagen til at vi ligger omkring kurs 2.000 er de store markedsbevægelser. Mange ting som bl.a. rente/inflations forventninger, fokus på tiden efter Corona, strategiske bevægelser og omallokering mellem sektorer, store fonde/ ETF’ere som må sælge/købe i takt med folks placeringer o.s.v. Det sidste forhold tror jeg har en væsentlig rolle. Der er usikkerhed, men meget tyder på at penge og sikkerhed er på vej ind i varmen igen. Og penge skal altså placeres.
-
Haha - det er sgu sjovt. 2500 var 2 uger siden og 1884 var et år siden
-
Objektivt set er det ikke engang løgn
-
Begrundelsen danner jeg ud fra mine egne analyser og tidligere bunde samt rebounds. Inden corona lå vi i 1700 lejet som formentlig (i min optik) er et mere realistisk niveau at komme hen mod før den skal have et ordentlig rebound. Der har ikke været en korrektion i markedet endnu. Det er en luftballon med hjælpepakker som før eller senere må briste. Det vil påvirke markedet - også genmab. Jeg afventer et niveau lige under 1900, hvor jeg vil supplere. Alle kommer med deres bud herinde. Her er mit
-
@Peree, så du mener ikke Abbvie aftalen danner basis for nogen værdi pt i forhold til dit pejlemærke på 1700 før Corona?
-
Enig LLI 09:54, han har vist ikke fulgt med i nyhedsflowet...
-
Så du mener ikke Abbvie aftalen har nogen særlig værdi?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind