Genmab — Marts 2021
-
-
Kan være en årsag til udsalget i DK, som jo klarede sig godt i 2020. Mange investorer er "passive"investorer i ETF'ere, når pengene går ind der, skal de underliggende aktier købes. Det drev mange aktier op i 2020, og nu skal de så den anden vej....
-
Til Pensionisten. Det behøver jo ikke kun være ETF'ere, som er investeret i, der er jo også andre inv.fonde/foreninger, som køber i en branche. Når medlemmerne sælger beviserne/fondene, så skal de jo også realisere tilsvarende aktier.
-
Fx. indgår Ørsted og Vestas jo i nogle af de "grønne" ETF'ere og det er en af årsagerne til de voldsomme kursbevægelser både op og nu ned.
-
Ja, desværre har Genmab's store deroute i de sidste par uger gjort det sådan at jeg bliver nødt til at dø inden jeg bliver 90, Ellers skal jeg nok stå med hatten i hånden til kommunen for at få lidt hjælp.
. Har dog heldigvis fryseren fyldt godt op. :-). God weekend til alle.
. Vinden vil altid vende på et tidspunkt. Måske mandag. 
-
Pensionisten. : jeg har ikke så meget imod at komme ned på anden klasse . Da jeg gik iskolde sad vi ved pulte og træsæder I FØRSTE klasse. :-D. - Jeg klager bestemt ikke. Har været med Genmab i alle op / nedture og ser ikke nogen ting i deres pipe der ikke peger op. Jeg holder , og venter.

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind