Genmab — Februar 2021
-
Pensionisten.... Nu brugte jeg heller ikke "slået ud", men derimod "bekymring"... Nogle gange kan det bare være svært at finde rette hylde til en kommentar..... Men tak Solsen for din "positive" uddybelse. - Det luner ;-)..... Tror som egentlig bare at jeg er bange for at vi igen skal ryge ind i en laaaaaaaang nedtrend....
-
Hvem vil vædde på at vi kommer ud med et plus for ugen

-
Du er en modig mand..:-D
-
Der vil være en bund forholdsvist snart - hvis vi tager et lille regnestykke som AbbVie f.eks. Kunne kigge på GEN:
-
Alle tal i mia og jeg ser med meget milde øjne på TVM - Mcap 140m. Kasse 20m Milestonepakke 20m. Nutidsværdi dara+ofa+Tapezza 100m
-
Og så har man epco og alt det andet ganske gratis.
-
Så lokker vi nohope til at regne lidt på premium - og vupti, vi har et opkøb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind