Genmab — Februar 2021
-
@Vitus, min antagelse af Genmab "hensatte" var forkert. Genmab indregner ikke omsætning vedr. Helo Royalty (ca. 2 % af Dara Royal) fordi salget (omsætningen) ikke kan opgøres og måles pålideligt og uden risiko
-
Epco i cll - evidence of t-cell direction. Concerns about safety. GEN har doseret i fase 1
-
Tror de kan håndtere det
-
Cd37 - vi skal åbenbart se efter det som et emne for combo treatments ifht abbvies portefølje - og måske endda epco (Siger Jan)
-
Call concluded
-
For den langsigtede case er alt godt. Men for 2021 bliver det mere sidelæns end nord på. Kurs 3000 ligner mere noget for næste år.
-
Jeg tænker lidt på de kommentarer, der kom omkring Roche’s cd3cd20 - er epco ved at positionere sig som frontrunner, eller er det bare mine våde drømme?
-
Det er faktisk ikke ret meget QnQ vækst JnJ forventer i Dara. Q4 var på 1,25. Og midt point er kun 5,4
-
så den undeerliggende vækst er lav for i år
-
Det skurrer også lidt i mine ører. Amyloidosis må også trække noget - og 1st line i RoW er stadig ikke rigtigt penetreret
-
Så der kommer en stribe nedjusteringer de kommende dage
-
2021 bliver et sidelæns år mht kursen. Men nu har man som genmab aktionær også været godt forvent i mange år

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind