Genmab — Januar 2021
-
Ja og så er det mere tanken om at være grøn end økonomien i at sætte solceller på. I Dk køber ca 50% battgeri til deres solceller. Og det kan faktisk ikke rigtig svare sig endnu. Så der er mange der bare rigtig godt kan li tanken om at være så selvforsyende som muligt
-
ja ærgeligt vi ikke lige fik snakket lidt om det i sommers. Så vidste jeg præcis hvem du skulle tage fat i deroppe
-
Det estiske startup gør det ret godt
-
deres egne. De har arbejdet med det længere tid end lindab
-
Der skal du så nok igennem kommunen og have tilladelse. Hvad siger lokalplanen.... Der er mere modstand mod solcelleparker end der nogensinde har været mod vindmøller
-
Ved blot der har været endog rigtig meget ballade igennem 2020 et hav af steder i dk. Det har så typisk også været endnu større arealer end 5 ha. Men naboer skal høres og så bliver mange projektere væltet eller reduceret kraftigt (bygget volde omkring)
-
Jeg er heller ikke den store fan af at bruge jord til det. Så ser jeg heller man tager nogle af de mange mio m2 industribygninger og sætter det derop.
-
altså alm paneler og ikke den slags Ennogie levere
-
Ha så skal du da slet ikke ahve det

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind