Genmab — Januar 2021
-
Modsat vil evt start af fase 3 studier med gen1046 øge udgifter en hel del. De studie som Abbvie lige har startet koster f.eks ca 500 mio. (derfor Genmab fik deres andel dækket i milestones)
-
Jeg antager der er flere sådan milestones knytte flere af fase 3 forsøgene med epco, hvorfor der faktisk kan opstå en høj oms i år. Men for gen1046 skal genmab betale ved kasse et. Hvilket de naturligvis gerne gør hvis data er gode
-
BioNTech skal betale 1/2 delen af udgifter ved GEN1046
-
ja i know GB. Men ved epco betaler Abb reelt et hele via milestones betalinger ved opstart af nye forsøg. Så både udgifter og indtægter går lige meget op. Dog vil udgifterne strække sig over mere end et regnskabsår. Så det giver netto likvider/overskud i det år milestones udbetales
-
det er også lidt svar til nohope
-
Har ikke lige nærlæst regnskabspraksis - men baseret på balancesummen og egenkapitalen i Genmab, anvender man ikke opskrivninger/aktivering af udviklingsomkostninger. Mit bedste og hurtige bud er, at størstedelen af omkostningerne driftsfør
es ved afholdelse. -
@stockbull. Tak for dine grafer og linjer. Mener du, at retretment vil indfinde sig nu, og at du derfor har solgt til swing-aktier? Jeg er altid blevet i aktien i både op og nedture, men kunne da være interessant at sælge på toppen og genkøbe. Dog også lidt farligt vedr. timing, når jeg tænker på de sidste dages store stigninger. Der var det godt at være inde.:-) Er med på at vi har brudt kanalen, men kan vel også være positivt?
-
Nohope- de kunne da ikke regne da de købte CAR-T selskaberne...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind