Genmab — Januar 2021
-
Ja topline vosker mere. Min pointe er blot at udgifter kommer til at tage en stor del af toplinevæksten væk. De øger MASSIVT på antal FTEer de kommende par år. Og kommer selv til at køre deres nye projekter længere frem
-
Fra 2022 vil du se topline outperforme omkostninger massivt pga af de nye og fortsat acceleration i de gamle produkter
-
Ja. Men pointen er stadig at vi de kommende år vil se en ret stor del af top line vækst blive spist op af stigende udgifter. Vi kan heller ikke blive ved med at forvente 50% om året

-
Tja, det sagde du også for et år siden. Men mindre end 50% også okay, men ned på Novo niveau kommer vi ikke
-
jeg siger heller ikke novo niveau for i år. Jeg siger det er den retning det går efterhåndende som selskabet modnes. Og nu er novo niveau heller ikke just en dårlig langsigtet investering

-
Nu skrev jeg også bigpharma og store biotech selskaber. Så nej ikke direkte novo
-
................Spises op!, øge udgifterne signifikant, stærke ord kan du fortælle mig det i tal for min lommeregner viser en anden historie. Vi taler om et firma i massiv vækst der de næste mange år vil outperforme markedet totalt indtil de peaker med Dara i 26-28 med langt over 10bn$. Nu viser det sig de har multiple BB'er i ærmet endda inden Dara topper. De kommer til at tjene så mange penge at det ikke rigtig er gået op for ret mange hvor mange penge vi taler om. De har stort set ikke skudt!
-
-
Har genmab ikker fået anderkendelse? Vil da mene de har fået utrolig meget anderkendelse. Netop derfor vi også ser bla den super flotte aftale med Abbvie
-
Aftalen er et nødvendigt skridt mod at kunne selv, herefter kan de selv og så bliver de et NOVO der har hele paletten selv og ikke behøves en storesøster til at hjælpe..........det er her de store penge er og når Genmab kan producere 10.000 antistoffer om dagen og med deres trackrecord så skulle det være mærkeligt om de ikke finder flere BB'ere, de har faktisk udvikles sig til at være i en klasse helt for sig hvad BB angå.............sat på spidsen vil jeg tillade mig at sige f...k den kontrakt!
-
Enig. Deres metode til at udvikle duobodies er helt unik. Men jeg forstår ikke at andre ikke kopiere metoden. Robotteknologi og artificial intelligence vinder jo massivt frem overalt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind