Genmab — Januar 2021
-
Hvad venter vi på af mulige tricker i Q1? mdr update af salg fra US. Forventninger til 2021 kan både blive positivt men også negativt. Hvad ellers?
-
Jeg overvejer også at tage noget profit. De tider hvor den stiger +50% om året er slut. Nu bliver det mefre stille og roligt herfra. Så dem der er til risiko (dem der har været med fra de lave kurse) begynder
vel mere og mere at spejde efter næste potentielle højdespringere -
Måske forlig i voldgiftssagen
-
@troldmanden. Der var også nogle sidste år der sagde at 50% stigninger var slut, og der steg den omkring 60%
Der er en del i pipelinen som peger i den rigtige retning, og analytikerne peger på aktiestigninger og et generelt positivt marked i 2021 (og ja, dem skal man passe på med at lytte til
). -
Voldgiften... hmmm ja det kommer an på om Genmab vil fighte eller indgå forlig. Et forlig kan vel komme i løbet af Q1 og vil jeg mene være positivt for kursen. Men vil genmab fighte.....så bliver det måske ikke engang i år der kommer endelig afgørelse og den kan også gå imod genmab
-
Ja men umiddelbart er der vel ikke de store pipeline nyheder der ligger lidt rundt om hjørnet
-
Med den oms genmab efterhåndende har fået, må den også nærme sig den tid hvor den begynder at blive handlet mere på alm finansielle nøgletal som andre større biotech/pharma. Og på nøgletal er genmab ikke billig.....
-
I den nærmeste fremtid (uger/måneder) er det vel ikke usandsynligt at kursen stiger på defensive/medico: genopblussen af COVID i Kina, sandsynlig forsinkelse af indpriset og forventet hurtig vaccination og virkning deraf, synes også advarselslamperne begynder at blinke for prissætningen af grønne aktier osv.
-
Hvis gen1046 er bare i nærheden så godt som Jan antyder, så bliver ikke kedeligt. ASCO kan blive den store trigger i år...
-
Der kom du mig i forkøbet GB, og så er der jo f.eks. også Epco som (jeg mener at det var E L der skrev det) måske kan fast trackes. Såvidt jeg ved er de to ikke indregnet specielt meget i ret mange kursmål endnu.
-
gdn55 hvem siger jeg ikke overordnet tror på genmab? Der er da en årsag til jeg har haft aktien flere år
-
Jeg ser blot ikke gen1046 betyde SÅ meget i indeværende år. Tror vi skal længere hen.
-
Ja Epcoritamab vil helt sikkert blive fasttracket
-
epco er bestemt indregnet hos analytikerne. Det blev den da Abbvie lavede dealen
-
Efterhånden som der kommer flere data vil Epcoritamab blive yderligere derisket hos analytikere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind