Genmab — December 2020
-
Best in class, høj safety, milde AE ifm de første behandlinger (og dermed muligheder for at maintenance), SC fordel fremfor konkurrenterne, potentiale til 4 x BB eller mere..... hmmm, lad mig se, ja, ca. DKK170 værd på kursen. De må da have mistet stelforbindelsen hos DNB.
-
Danske Bank efter kræftkonference: Genmab har taget noget usikkerhed ud af ligningen
Kræfthåbet epcoritamab viste potentiale, og de internationale finanshuse er optimistiske oven på kræftkonferencen ASH, men der er et stykke vej endnu Genmabs topchef Jan van de Winkel har nu i en god
borsen.dk (borsen.dk)
-
-
2014 ups tiden går https://www.nordnet.dk/blog/de-udenlandske-banker-skjuler-sig/
-
Curevac går helt agurk. Nogen der ved hvad Genmabs aktiebeholdning nu er værd?
-
Det er jo ikke for sjov skyld, at det var så vigtigt for de stor banker, o.s.v at de kunne handle som anonyme. Hvis jeg ville, eller kunne, og havde masser af milliarder, og helts ville tjene, eller snyde for at tjene flere milliarder vil jeg da også gerne være anonym. Hvorfor ikke være åben om det man sælger eller køber. Nu er den branche efterhånden taget i så meget urent trav, så der er snart kun aktiemarkedet tilbage, hvor de kan tjene en ikke
ærlig skilling -
Ja det er ikke nemt. I går da US åbnede steg den...i dag omvendt.
-
Nice profit. As far as I remember they paid 20 million...
-
€
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind