Genmab — November 2020
-
Tak Helge, for endnu engang at arrangere Q/A

-
God morgen.

-
NBI er en glimrende indikator for GEN - der mangler et effektivt biotech index i europa, så det er i min bog eneste effektive indikator i den branche
-
Pga prisdannelsen i biotech selskaber kan der være nogle ret voldsomme sving i indexet - men det er nu engang name of the game
-
Bemærk at du finder NBI i vores menulinje under marked. Her finder du også Seafood-index, marked og kurser, Fear&Greed index og verden bedste gratis Marketscreener.
-
Tjek også DN-Investor Norge ud. Siden er helt suveræn.
-
Tak Helge. Kæmpe arbejde du laver
Jeg forstår slet ikke du har tid til det! -
Transcript: Q&A Genmab with Genmab Jan Van de Winkel, the 27th of November 2020. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=88879
-
Tusinde tak GB.
Vore børn er flyttede hjemmefra for 10 år siden. Siden da har min hustru og jeg arbejdsmæssigt ikke set os tilbage . Vi knokler rundt med vore fem virksomheder næsten i døgndrift syv dage om ugen. Er kun i midten af tresserne og har mange gode år tilbage på arbejdsmarkedet. PS: Min farmor havde ismejeri til hun blev 84 år. Det ligger i generne. 
-
Hermed nogle af de spørgsmål fra Q&A som tiden ikke tillod at poste. Tak for den gode idé til E. L.
-
GeorgeBest, 2020-11-25 15:08:21
Why would JNJ choose to exercise the option on hexa-cd38 (if it is safe)? Hexa-cd38 would mainly be a competitor to Darzalex, and would put loads of development cost on JNJ and take marketshare from one of their own products? -
peter12, 2020-11-25 21:20:24
The recent partnership with ImmunoPrecise, is it one of the Covid19 partnerships for infectious disease ? -
Sujit k, 2020-11-27 15:08:27
What are the potential readout to look in 2021? (on prostate cancer agents ) -
Sujit k, 2020-11-27 15:10:01
Y the half life of JNJ-8081 is predicted ~5days, whereas other DuoBody format has half life upto 25 days -
Sujit k, 2020-11-27 15:22:38
Please speak something about the JnJ PSMA molecule in your Duobody format? -
aarfaei, 2020-11-27 15:20:03
Was the primary issue with enapotamab vedotin efficacy or sofety?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind