Genmab — Juli 2020
-
Øhh? Ellers tak StockBull....det kan jeg ikke forestille mig der kommer noget godt ud af. I min optik (subjektiv forstås) er Genmab i den grad defineret ved JDW (på godt og ondt). Det skal da være med i en risikoovervejelse hvordan selskabet ledes og hvordan lederteamet fungerer. Min overbevisning er, at JDWs afgang (skulle det ske i dag) ville koste betydeligt på kursen. Det var "tagsten i hovedet" og uanset årsag....kunne også være pension, sygdom eller andet. Så er den ged vist barbereret.
-
Så er det vel ikke Sanofi, SG køber Genmab aktier for. https://endpts.com/john-reed-brings-nk-cells-into-sanofis-cd38-rivalry-with-darzalex-and-offers-thumbs-up-for-kiadis-new-focus/
-
Nu tilegner jeg mig ikke viden fra Børsen eller FB, men jeg er dog opmærksom på JWs udtalelser, som jeg mener, at man kan have stor tillid til. Hans optimisme er noget vi kan sortere i. Men gårdsdagen overskrifter var meget påfaldende og usædvanlige. Men nu kan jeg godt tvivle på om de måske er udtalt som et led i at give investorerne tillid til selskabet også efter en JW.
-
Kan nogen grave den artikel frem fra 2015-16 stykker hvor han fortæller om sine planer som helt klart ikke var at gå på pension som 65+. Han talte noget om at han skyldte familien sin aktive deltagelse så vidt jeg husker. Det har altid fyldt en del hos mig om jeg kunne spotte hvornår det ville ske for så kan hele skatten tjenes hjem i et "snuptav". Men efter hvad der skete for David og hans kone så tror jeg ikke det bliver trukket ud snare tvært imod.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind