Genmab — Juli 2020
-
Når man kigger på Genmab track rekord, så bliver man jo særdeles optimistisk. Nu har de har et stort gennembrud med Darzalex og måske på vej med epcoritamab - begge indenfor det hæmatologiske område. Kunne de gøre lignende indenfor solide tumorer, så er vejen banet til det ikoniske biotekselskab. Hvem ved om PD-L1/4-1BB allerede giver os forhåbningerne sidst på året.
-
Thetreble: Det er i fase I/II. Første kliniske resultater sidst på året. Men Jan har sagt at man allerede har set tidlige resultater i klinikken, som ingen konkurrenter har været i stand til. Se Solsens indlæg 09:33.
-
Når Jan siger noget sådant, så er det bare med at spidse ører, spænde sikkerhedsselen, og være med på rejsen

-
Nu er det så spændende hvornår Jan forlader yacht'en, troede det ville blive snart, men spørgsmålet er jo om han kan forlade sit job med alt det spændende og banebrydende de har gang i. Jeg tror han bliver og dropper sine planer om tidlig retirement.Nogen bud?
-
Tror det var oppe og vende i 2015-16 stykker her i chatten, noget med en fond og ud at se verden. Måske det var et chat-statement eller også var det et interview med ham hvor han nævnte det. Det har siden stået som en mulig trigger i min bog under katastrofer.
-
Øhh? Ellers tak StockBull....det kan jeg ikke forestille mig der kommer noget godt ud af. I min optik (subjektiv forstås) er Genmab i den grad defineret ved JDW (på godt og ondt). Det skal da være med i en risikoovervejelse hvordan selskabet ledes og hvordan lederteamet fungerer. Min overbevisning er, at JDWs afgang (skulle det ske i dag) ville koste betydeligt på kursen. Det var "tagsten i hovedet" og uanset årsag....kunne også være pension, sygdom eller andet. Så er den ged vist barbereret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Morn, Let the storm start - 3000 here we come