Genmab — Juli 2020
-
i think JNJ submitted 2 more indications for Dara in China last week, but my chinese is not so good that i know which ones

https://med.sina.com/article_detail_100_2_85160.html -
Genmabs kurs mod stjernerne er først lige begyndt. Det er meldingen fra topchef Jan van de Winkel til Finans.dk
- Hvad vi ser nu, er bare stilhed før stormen, siger han.
Helt centralt i Genmabs succes hidtil står to ting, skriver Finans.dk.
Evnen til at finde nye og spændende antistoffer til særligt kræftbehandling i egne laboratorier og evnen til at indgå lukrative partnerskaber om dem med verdens største medicinal- og biotekselskaber.
Det seneste partnerskab indgik Genmab med amerikanske
-
Abbvie til en potentiel værdi på op mod knap 26 mia. kr. Partnerskabet er centreret om lægemiddelkandidaten epcoritamab til behandling af lymfekræft, og dertil kommer muligheden for et samarbejde om yderligere seks lægemiddelkandidater.
- Jeg tror på, at Genmab fundamentalt kan ændre måden, man behandler kræft på. Med det mener jeg, at vi kan få nogle former for kræft til at blive til kroniske sygdomme som diabetes, siger Jan van de Winkel.
Genmabs aktiekurs er i år steget mere end 50 pct./ritza
- Jeg tror på, at Genmab fundamentalt kan ændre måden, man behandler kræft på. Med det mener jeg, at vi kan få nogle former for kræft til at blive til kroniske sygdomme som diabetes, siger Jan van de Winkel.
-
Jan
track record er fænomenal. Så når han siger sådan, så er det -
meget stor sandsynlighed for at der er mere at vente meget snart
-
sikkert allerede til efteråret, med PD-L1x41BB
-
Ja, du vil jo gerne være pessimist, du troede heller på partneraftale før halvårsskiftet...
-
Nu er det jo kliniske data der kommer på denne senere i år
-
Genmab har allerede set virkninger der sætter alle eksisterende PD-L1 blokkere på plads
-
God morgen.

-
Daratumumab plus CyBorD for patients with newly diagnosed AL amyloidosis: safety
run-in results of ANDROMEDA http://ow.ly/tRUq50ArROO -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind