Genmab — Juni 2020
-
Investigator-assessed betyder at det er lægen i stedet for "metoden" der bestemmer at patienten er i CR. Nogen gange er det måske helt fair da metoden eller definitionerne kan være komplicerede og med de komplicerede stoffer der gives i dag kan det være noget af en gråzone set ud fra et lægefagligt og patientmæssigt aspekt. Men det kan jo altid diskuteres hvor grænserne går, jeg blander mig ikke i den diskussion.
-
En glad redaktør i hovedkvarteret lige nu. Har sent i går aftes overtaget Facebookgruppen "Genmab shareholders/aktionærer". En stor tak til stifterne Marcus Siefert og Joachim Vinter som har. De har gjort et solidt stykke arbejde. Gruppen bliver nu en del af mit og Proinvestors sociale medieunivers inden for aktier og investering.
Blev medlem her: https://www.facebook.com/groups/1814736572095032
-
Tanken er at gruppen skal fungere som supplement og trafikkanal til vores chat her på PI. Det er nu engang her fingeren for alvor er på Genmabs puls.

-
ANDROMEDA presentation slides https://twitter.com/MM_Hub/status/1272150069358276609
-
-
E L og GB. Tusinde tak for gode positive links.

-
God morgen.

-
Godmorgen
HSBC løfter kursmål med næsten 50 % ! Det bliver en god dag -
-
-
Helge: Det kan undre meget, at HSBC er så meget udenfor skiven vedr. Dara. Det er trods alt en kæmpe aktør, og virkeligheden vedr. salget af Dara m.v. er jo evident, så hvad er den bagvedliggende grund til deres syn på Dara? Er det bare, at de fornægter virkeligheden eller?
-
For nogle år siden havde vi megen debat omkring emnet. Så vidt jeg husker regnede HSBC ikke med at Dara havde noget større topsalgspotentiale. Siden har jeg og andre herinde vist ikke læst deres analyser.
-
Byd endelig ind, hvis der er nogen som sidder inde med den aktuelle analyse.
-
Skal de fleste aktier ikke det?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind