Genmab — Juni 2020
-
Mcj hvem snakker om at Genmab tørre ind i forskning? Ikke jeg
-
Solsen måske en interrssant artikel for dit revisor hjerte i aktiedebatten
-
Nej jeg har smidt et link i aktiechatten
-
Ja som tidligere nævnt ser jeg også gerne de fordobler early Stage fra 300 mio til 600 mio over de næste 12 mdr. det vil fordoble antallet af potentielle kliniske kandidater over ca 3-4 år. Det er nu de skal lave det push hvor de netop har en partner på det meste af deres pipeline
-
19.14 "Der går flere år før vi hører om nye stoffer der ikke er dækket af partner" 19.46 " For netop ikke at lægge så meget dræn på på Genmab de kommende år" Jeg er uenig, de kan kyle stoffer udi klinikken før du kan blinke med øjet. Og som jeg skrev
tidligere så er dette en blåstempling og flere vil komme til deres teknologiplatform og forske løs som NOVO, Lundbeck JJ etc. -
MCJ der bliver direkte sagt på cc at de 4 forskning/prækliniske programmer der er inkluderet er de MEST fremskredne programmer der endnu ikke er i klinikken. Derfor er det også fuldstændig lige meget om de så smider 2 mia ekstra i den tidlge fase, så går der stadig et par år inden de er modnet. alene den afsluttende prækliniske adme tox test mm tager ca 12 mdr. Og de andre programmer der er længere tilbage,, er altså endnu ikke på et stadie hvor de allerede HAR udvalgt det specifikke molucule
-
De er stadig i screeningsfasen. Dvs der stadig pågår en masse invitro ig in vivo forsøg inden de kommer til Adme tox forsøget
-
typisk vil big pharma helst have aftaler skudt ud i milestones frem for upfront. Fordi man jo godt ved xx procent af stoffer fejler og aldrig når frem til marekdet. Det er typisk de mindre og endnu ikke profitable biotech selskaber der forsøger at få så meget upfront som muligt
-
Du kan ikke drage sammenligning med små myg, hvad var det der blev sagt på CC? De sagde at upfront kunne bruges til at speede processen med nye molekyler op, derfor var pengene gode at have. Da computerprogrammer i dag bedre kan forudsige hvordan et kemisk stof binder til sit target og dets farmakokinetiske og toksikologiske egenskaber så kan udviklingen frem til klinikken tage så lidt som et år.......kan Genmab arbejde så hurtigt? Måske
-
Mit gæt er stadigvæk at du vil se 2 nye stoffer mæste år som de så vil prøve at lave deal på, det er deres forretningsprincip og den måde de kan blive større på som på sigt vil betyde at de ikke behøves partnere men vil og kan selv, men der er vi ikke endnu.
-
Man kommer aldrig nogensinde til at kunne gå fra projektstart til klinik på 12 mdr. som sagt så tager hele adme tox forsøget ca 12 mdr. og lige megrt hvor kraftfulde cumputer du har så vil man altid fortage in vitro forsøg efterfulgt af en længere stribe in vivo forsøg. Og det gør man med adseklllge moelculer hvor de direkte benchmarkes i samme forsøg mod eksisterende stoffer og evt egne interne stoffer. Så det tager bare tid. Ellers ville genmab jo også levere 10 nye kandidater om året når de
-
Har 20 programmer kørende
-
Jeg tør godt tage et væddemål med dig om en god fadbamse og burger om at Genmab IKKE har leveret 2 nye kliniske kandidater inden udgangen af 2021 som ikke allerede er dækket af partner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind