Genmab — Juni 2020
-
Solsen hvad tænker du om mine kommentar/spøergsmål ang 50/50 vs Epco?
-
Genmab efter ca. 9 min.
https://www.proinvestor.com/boards/84608/Et-kig-paa-markedet-paa-6-nordiske-aktier-#84613 -
Lytter lige til den første del af CC jeg ikke nåede at fange live. Ca 50% af de $1,15 mia milestones er på epco. Og salgsmilestones udgør 40% Så der er altså 690 mio i udvikling og godkendelses milestones på de 3 programmer.
-
Derudover kan man også ca ca $100 mio af de 750 mio uopfront er betaling for adgang til de 4 prækliiniske stoffer
-
Så er Epco nok ca 350-400 mio upfront og ca200-250 mio for de 2 andre
-
Epco god mulighed for SC formulation
-
-
De "håber" at kunne starte 1 fase 3 studie i år, og vil starte adskellige næste år
-
Opkøb spekulationer/rygter er med dagens aftale manet i jorden nogle år frem. Abbvie nuppede 7 ud af de 9 mest fremskredne aktier der ikke allerede var en deal på. Så der kommer til at gå plus 2 år inden vi høre til et nyt stof på vej igennem klinikken som ikke allerede er partneret
-
7 ud af 9 af de mest fremskredne aktiver og ikke aktier

-
-
Ja Solsen. De nupper 7 ud af 9 af de mest fremskredne NON partnet programmer. Det er kun DR5 og Enap tilbage. Og de 2 programmer har der ikke været meget fremdrift i den sneste tid. Det blev fortalt på CC at de 4 forskning/prækliniske programmer er de meste modne programmer af genmaps pf der endnu ikke er i klinikken. Derfor kommer der nu til at gå flere år inden vi høre om nye stoffer der
.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind