Genmab — Juni 2020
-
Spørgsmålele er hvor meget mere end 1 mia vil der blive postet i epco i 2021
-
Der skal vel køres noget toxicitet på komboerne inden fase 3 kan startes op. Så det er jo nok kun monoterapi, der for alvor vil trække omkostninger til at starte på
-
Er der noget jeg misforstår.....ser det ikke ud til de reelt har BEDRE økonomi i CD37 og 5T4 programmerne? Der står udelukkende 50/50 profit split. Mens der for epco "kun" er 22-26% royalties udenfor US og Japan
-
Det gælder vel reelt også for de 4 research programmer
-
globale 50/50??
-
Fin aftale Troldmand Genmab har ikke evnerne til at markedsføre i Kina, Rusland og træge Europa(måske de kunne det) Men Abbvie har kontorer overalt i verden selv i CPH. så de mener måske nok at 50/50 er lidt groft da de har "adgangen" til alle lande og derfor vil se sig betalt for den "adgang", hvilket er fair. 22-26 royalties i de områder er pænt højt.
-
Var det ikke i 1820 jeg fiskede forleden? den var helt nede i 1816 tror jeg. Oplevede det ikke som en nedtrend generelt bare lidt stoploss-udløsning og professionel trading. Måske den skal ned i 1700 i løbet af sommeren, men jeg er sikker på vi får nye kursmål i morgen, der afspejler denne "blow my socks of" aftale og 5 mia. mere i kassen.
-
AbbVie to pay Genmab $750M upfront to form bispecific R&D pact https://www.fiercebiotech.com/biotech/abbvie-to-pay-genmab-750m-upfront-to-form-bispecific-r-d-pact?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
-
AbbVie pays $750M cash to ally itself with Genmab on a pipeline of cancer drugs, with billions more on the table https://endpts.com/abbvie-pays-750m-cash-to-ally-itself-with-genmab-on-a-pipeline-of-cancer-drugs-with-billions-more-on-the-table/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind