Genmab — Juni 2020
-
Tillykke til genmab med den udewmærkede deal. Strategisk MEGET vigtigt det ikke blev JnJ og tror da hvis også jeg selv fik nævnt abbott/abbvie

-
-
det er reelt 4 aftaler i en. En for de 3 kliniske stoffer og så en R&D. Derfor bliver de økonomisk aspekter lidt mere mudret og Abbvie har fået mængde rabat
-
Jeg falder ikke på halen over aftalen og mener også de har lavet en strategisk fejl mht upfront vs milestones. For det betyder at de kommer til at netto betale ganske pænt beløb til udviklingen af de 3 progammer, såfremt de er succefulde
-
Jeg tænker at det er helt fint at få elimineret noget risiko i programmerne og kunne afholde omkostningerne afholde omkostningerne efterhånden som programmerne skrider frem
-
JV jeg ville blot heller have haft f.eks $250 mio upfront og så $1,5 mia ish på udviklings milestones. Nu kommer genmabs udgifter til at stige meget hurtigere de kommende år hvis flere af programmerne har succes og skal starte fase 3 op.
-
nogen der lytter til CC?
-
Ja, der er altid for og imod. I denne deal vil omkostningerne også følgen den (teoretiske) udvikling i sikkerheden programmerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind