Genmab — Juni 2020
-
Denne læge ofa vil blive godkendt https://twitter.com/brandon_beaber/status/1268206193354264581?s=21
-
mener ofa
-
JNJ a bit more serieus about NKTR-255 as we thought? • Janssen to test NKTR-255 in preclinical research studies with therapies in Janssen’s
oncology portfolio
• Janssen responsible for the costs of the preclinical studies -from nektar pdf https://www.nektar.com/application/files/4115/9121/2743/NKTR_Jefferies_Virtual_Global_Healthcare_Conference_05.31.2020_002.pdf -
@BioShare. Jo det er jo lige netop de udsving man ser. Eksemplevis var vi kurs 1149 den 16 marts og 2110 den 26 Maj. Jeg vil mene det vil være naivt ikke, at tro det kan ske igen. I min lille verden skal man have en handelsplan for selv de værst / bedst tænkelige senarier
-
Jeg anerkender klart at udsvingene er der....men jeg er personligt bare ikke dygtig nok til at ramme top og bund
Kursen kan være over 2.000 senere i dag - eller 2.200 i næste uge. Jeg hverken ved det eller kan gætte det....har været med længe i aktien. Når jeg lægger salgsestimater ind i regnearket peger det fortsat mod nord -) Tror bare jeg prøvede at fremstamme, at det er naturligt det kører lidt op og ned - og at det ikke bør give anledning til panik. -
Næ det tror jeg sådan set ikke men man skal heller ikke udlukke det kan ske. Covid19 er ikke overstået og økonomien er ikke tilbage hvor vi kom fra. Så alt kan ske. Vil mene det er mere sandsynligt vi skal ned og teste 1700 end vi skal op i 2300 hvis vi bruger kurs 2000 som udgangspunkt på kort sigt. Om 1 år tror jeg vi er tættere på 2300 end på 1700.
-
Sanofis forskningsdirektør John Reed mener, at selskabets kræftmiddel Sarclisa, der har samme virkningsmekanisme som Darzalex, kan blive det foretrukne middel imod knoglemarvskræft. MedWatch.
-
Hvis han sagde andet, ville han så ikke blive fyret for at være en uinspirerende leder?
-
Måske...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind