Genmab — Juni 2020
-
Ligeså her anncba & P, tilbagefaldet er uden betydning med mindre man vil spekulere i det. Det er igen sektorrotation og dernæst naturlig gevinsthjemtagning - tror jeg. Lige nu er det iøvigt særdeles svært at lave troværdige TA streger grundet Coronaudfaldet. Hvis man er ude og vil købe, ville jeg ikke vente til 1600 eller 1720. Ikke med udsigt til nyheder. Det giver iøvrigtingen mening at stipulere ud fra Coronabunden. Har ikke bestemt min bund for speku-delen, men når den nåes bliver det Bull.
-
Jeg vil heller ikke anbefale folk at sælge alle deres genmab aktier og vente på kurs 1720. Personligt benytter jeg mest CFDer og beholder mine langsigtede genmab aktier. Nu hvor trenden er ned shorter jeg selvfølgelig og omvendt den anden vej
Forventer umidlbare trenden vil være ned i Juni. Derudover justere jeg mit CFD stop loss dagligt -
Jeg har faktisk ikke oplevet hype nogen steder i forbindelse med stigningen i Genmab.
-
a bit more on Ofa - FDA delays decision on Novartis’ potential blockbuster MS drug, wiping away priority review - https://endpts.com/fda-delays-decision-on-novartiss-potential-blockbuster-ms-drug-wiping-away-priority-review/
-
Bryan Garnier cuts to Neutral from Buy, fair value 1950 vs 1900
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind