Genmab — Maj 2020
-
Det er jeg enig i Solsen.
-
Lidt mystiske krumspring siden mandag med skiftevis stigning i US, fald i DK, stigning i DK og nu fald i US. I tillæg hertil helt synlig robotstyring i faste trandingrange i går og i dag i DK.
-
Det lugter langt væk af smartmoney med dybe lommer.
-
Tak gutter."Kilde: Similarweb. Ifølge Similarweb havde ugebrev.dk i april 2020 ca. 287.000 besøgende, hvilket svarer ganske godt til vores interne målinger. Ifølge målingen er NPinvestor næststørste med 193.000 besøgende, mens Proinvestor var tredjestørst. Ifølge tallene fra Similarweb har Proinvestor de seneste måneder overhalet Finanswatch.dk, som ser ud til at tabe trafik".

-
Og gut-inder.

-
Procentvis er det ikke ret meget i disse højdelag.
-
-
Når en aktie stiger meget - som Genmabs - bliver nogle (institutionelle) investorer nødt til at sælge, fordi de har regler om at een aktie kun må fylde så og så meget i porteføljen. Altså tvangssalg. Derfor venter de på et passende tidspunkt for at få så meget ud af det som muligt. Jeg tror det er det, vi har set både i dk og us de seneste dage: Kursen stiger voldsomt, og sælger tænker, så er det nu, vi skal slå til. Jeg tror ikke på den med, at det er de samme, som både styrer stigning og fald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind