Genmab — Maj 2020
-
Jeg spekulerer lidt i et overtagelses scenarie, og i den forbindelse vil det være interessant at se hvem det er der køber op

-
Det er bemærkelsesværdigt hvor meget kursen er steget de sidste 10 dage uden som sådan relle nyheder. Er vi vewd at have priset en deal ind allerede?
-
Jeg tænker, du skæver til de amerikanske indeks, men der er virkelig stærke kræfter, der trækker. Jeg fornemmer, der er noget stort på vej. Nogen ved noget, og det presser forventningerne op. Det var store handler, som blev gennemført. Aktien kan meget vel fortsætte op for at køre mindre sælgere over. Men der kommer snart noget gevinst hjemtagning
-
Futures er ret røde.. Måske vi ser et stort hak ned i morgen som følge af de store stigninger?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind