Genmab — Maj 2020
-
Sounds good E L. Exciting time ahead.
-
I guess it is a question for the potential q&a?
-
I will if we are lucky enough to get one after q1.
-
Fedt der ikke kommer nogen prisstigning på SC. Det gør det helt klart lettere speseligt for forsikrings selskaber mm. Mht EU, der pågår der stadig individuelle forhandlinger med de enkelte lande. Så forvent stadig at nogle lande kommer senere til. Hvor lang tid tog det fra godkendelse til dara IV var rullet ud i de enkelte lande. Nogen der kan huske det
-
Genmab beholder helt sikkert deres royalties sats. Det er standard i kontragterne at yderligere udgifter for licenstager bæres af dem alene så længe det er en royalties aftale. Hvis det er 50/50 aftale så er sagen naturligvis anderledes
-
Jeg afventer stadig dato fra Genmab.
-
Har lige fået et forslag med kort varsel på 11/5 kl.15. Er lidt nervøs for om jeg kan få nok spørgsmål ind.
-
Hvad siger i til det?
-
Jeg har sagt ja. Det er det eneste tidspunkt vi kan få Jan til tasterne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind