Genmab — April 2020
-
God morgen

-
God morgen.

-
God morgen

-
Helge - du fik aldrig givet mig mit plus tilbage

-
Rvd induction impresses in Myeloma, but 4-drug regimens mark the future. https://www.onclive.com/web-exclusives/rvd-induction-impresses-in-myeloma-but-4-drug-regimens-mark-the-future?eKey=amFuYm9ydXAxOTc4QGdtYWlsLmNvbQ==
-
Hvad skal I bruge plusserne til. Det er spild af Helges tid efter min mening. Vi betaler gerne 10-20 tkr årligt for tv, aviser mv. Men slippe 100 kr til dette forum er svært for mange selv om vi kan tjene gode penge ved at være opdateret og finde nye investerings,uligheder her.
-
Enig Kkjoel

-
Problemet er jo at Helge har mange andre gøremål så mit forslag er at afskaffe det mærke. Eller alternativ at dem der vil have mærke betaler 100 kr/mdr i abonnement upfront for 6 mdr ad gangen eller hvad Helge mener der skal til. Det giver ingen mening at skulle sidde og give plusmærker, hver gang en eller anden overfører 20 kr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind