Genmab — April 2020
-
det kan jeg ikke disclose, og som sagt så er det rygter....
-
Ja dr5/dr5 synes at være løbet ind i nogle udfordringer. Så det vil klart være en validering. Men når der har været registreret hjerte issues, så er det nok ikke der partners står tættest på spring
-
Problemet med en bred aftale er ligeledes, at det er svært at se vallideringen i de enkelte projekter - for DR5/DR5 kunne bare følge med uden partneren var super interesseret. Hvis Genmab fortsætter med at spytte 1-3 IND´er ud om året, så fint med en bred partner der kan løfte dem hurtigere afsted.
-
Nohope blive først glad igen når konen giver tilladelse til de kan køre til Sverige

-
Sukker når man tænker på at Jan igen og igen har sagt de kun laver 50/50 aftaler fremadrettet, så tænker jeg det besværliggøre n bred aftale om flere stoffer
-
Jeg har f.eks svært ved at se BP give 50/50 aftale på stoffer der pt blot er et target og endnu ikke i klinikken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
we could se a much closer partnership and perhaps a large stake - Genentech/Roche a like