Genmab — Marts 2020
-
Let's hope nohope

-
Ja jeg har været hardcore på NEJ holdet. Specielt dem der lufter JnJ som en køber af selskabet. Det kommer ikke til at ske (at de måtte byde først) Det er heller ikke sådan at jeg direkte tror et opkøb kommer. Men jeg anser det som den højeste procentsats af sandsynlighed de sidste 10 år for det vil ske. Ganske enkelt pga ovenfor beskrevne.
-
Og en helt del mindre præmie end 100% kan også ryste jorden under mange aktionærer
-
"Vi har en medieopmærksomhed som aldrig før, og breaking news fører til det, som den svenske professor Hans Rosling beskrev i sin bog Factfulness: Nemlig en overdreven tro på, at det billede medierne skaber, svarer til de gennemsnitlige underliggende facts. Det viste han i sin bog, med tydelighed, ikke passer."
-
Big Pharma er nogle af de virksomheder i verden der har de største likvide beholdninger
-
Kommer der et bud nu, så må vi håbe på at flere melder sig på banen. I omkanten af 2000 er bestemt ikke attraktivt (for mig i hvert fald).
-
Enig nohope. Altså at man ikke kaster sig hovedløst ud i kæmpe investeringer. Men for flere af de meget store selskaber er Genmab stadig ret lille. Personligt holder jeg da også øje med muligheden for at købe nogle fysiske vare med omkring 50% rabat de næste 2-4 uger
-
Cash is King. Så dem der har likvider kan gøre nogle fantastiske køb i løbet af den næste 1-2 mdr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind