Genmab — Marts 2020
-
God morgen og tak.

-
Tak..Jeg i frivillig karantæne på fabrikken. Personaler er sendt hjem for 10 dage siden. Min hustru er lagt ned pga sygdom. Jeg pakker engrosordrer samt webordrer. Detailomsætningen er styrtdykket. Lukker butikkerne bliver bliver det rimeligt udfordrende med afskedigelser af personale og varer som udløber på dato. Varer situationen for længe vil vi se et utal af konkurser og personlige tragedier.
-
Der er mange selvstændige som nu kommer til at slagte deres pensioner på det dårligst mulige tidspunkt med 60% skat. Det gør de for at klare de økonomiske forpligtelser både firmamæssigt, men også privat.
-
Regeringens udsættelse af moms og skatter betyder ikke en dyt, hvis indtægterne udebliver. Det er realiteten for en stor del af l landets små og mellemstore virksomheder lige nu.
-
Vi skal have penge retur for negativ moms. Håber at staten er vaks med udbetalingerne.
-
God morgen. Og tillykke med dagen, Helge. Håber ikke det er alvorligt med konen. Og nej, momsen hjælper ikke en dyt. Der mangles likviditet! Jeg ville ønske det var en borgerlig regering, som sad ved magten lige, endnu end før alt det her Corona
-
Det er fuldstændig hovedløst -.-
-
Tak Parasitism..Min hustru fik et hovedtraume efter en ulykke forrige år. Hun har har være uarbejdsdygtig lige siden. derfor har jeg måtte overtage produktionen af hendes husplejeprodukter.
-
Jeg har i lyntempo åbnet en stor webshop for at kompensere for tabet i engros og detailsalget. Den åbnede jeg for et par dage siden. Ordrerne er foreløbig meget små.
-
nohope...Det bliver desværre en realitet for mange, hvis deres banker lukker kassen i
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind