Genmab — Marts 2020
-
glaskuglen
-
Teller dine bastante kommentarer f.eks. kl. 14:37. 40 år i aktiemarkedet har lært mig at det er bedst at holde sig fra...
-
Men du garanterer nærmest at markedet kommer ned på mandag. Det er da meget muligt du har ret, men....
-
jeg synes jeg har klaret mig ganske godt, så jeg afstår gerne fra dine råd

-
#ACTRIMS2020 – Ofatumumab Self-injection Pen May Be ‘Very Attractive’ Option for Relapsing MS - https://multiplesclerosisnewstoday.com/news-posts/2020/03/11/actrims2020-ofatumumab-self-injection-pen-may-be-option-for-relapsing-ms
-
Måske man skulle investere bear inden mandag....hvis det hele ramler igen...
-
Man skal vel næsten være tonedøv for ikke allerede at forvente det værste i US. Ingen kan blive overrasket over noget m.h.t. US og Corona. De har ikke styr på det. antallet af døde viser med al tydelighed at koronaen er langt langt mere udbredt end de officielle tal viser. Og det ved markedet allerede, men så har vi stadig frygten. De har formentlig smittede i titusindvis.
-
Det skulle ikke undre hvis vi ender i minus i dag...rutsjebanen kører...vildere og vildere.
-
Darvin - Jeg er helt enig, men i USA bliver det stort set umuligt at lukke ned som vi har gjort herhjemme. Samfundet er skruet sammen på en fundamental anderledes måde. Covid19 bliver et enormt problem, der vil ramme stort set alt i USA, det tror jeg bestemt ikke er prisset ind endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind