Genmab — Marts 2020
-
Min hustru og jeg er over 60 år. Vi er fysisk stærke, men alligevel udsatte for den type virus vi oplever nu som rammer vores luftveje. Hanne har kronisk bronkitis -mest i vintertiden. Jeg selv har en metal-hjerteklap. Mit blods koagulation styrer jeg selv ved hjemmemåling. Når jeg får infektioner med feber kører det helt af sporet. Vore mødre døde samme døgn i 2018 pga af lungebetændelse. "Hysteri" - nej - det er rettidig omhu vi ser lige nu.
-
Hos ældre, men også et mindre antal sunde yngre mennesker ramt af covid19, har man set alvorlig nekrose af lungevævet. Det er ikke noget som man læser så meget om i medierne.
-
jeg har ledt..Der blev lagt røntgenbilleder op fra delte post fra Italien på Twitter. Se aktiesnakken.
-
God morgen, eller hvad man siger i disse tider
-
Beklager nedlukningen.
-
Tak lahn...Jeg får dagligt betaglucan genn
em mit havreklid på min morgen skyr.
-
Vi sælger ekstra meget C- og D-vitamin i disse dage.
-
Nordnet er gået ned her hos mig.
-
Det er så ikke kun Proinvestor som går pga af voldsom trafik denne morgen.
-
Oppe igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind