Genmab — Marts 2020
-
omstændigheder.. nu får den skylden. Og ok. Det er slemt. Men men koldt vand i blodet. Influenza slår også folk ihjel, ! Men denne virus smitter bare meget hurtigere. Hvad angår aktier er det et perfekt tidspunkt at supplere. Uanset hvad du ( vi ) investerer i.
-
Mcjean er vist blevet rådgiver for Mette Frederiksen. En stor tak til begge her fra.
-
-
Hej Madcat..Det er en gammel nyhed. Læs historikken for chatten i dag.

-
Jeg vil lige sige at et muligt scenarie kan betyde at speciallæger bliver indkaldt akut og det vil betyde at kræftpatienter ikke bliver udredt, hvilket kan være fatalt senere hen, men det er benhård prioritering. Det betyder at Genmab kan miste en del kunder ekstra foruden dem der dør af virussen. Så foruden at Dara nok prismæssigt sættes ned så mister de også en del af kundeunderlaget, men ikke pga af noget godt. Vilde tider med store sundhedsmæssige og samfundsøkonomiske konsekvenser.
-
Vi mangler først og fremmest respiratorkapacitet. Vi har ingen relevant medicin. Immunforsvaret skal klare opgaven mens maskinen sørger for vejrtræningen.
-
Min svigerfar døde i nov. hjerteslag på golfbanen, genoplivning, respirator, organsvigt og efter 2 mdr. døde han af infektioner og mavesår. Pointen er at når du er ældre kan du heller ikke ligge for længe i respirator, du får følgesygedomme, liggesår, og enorm muskelsvind der betyder at du måske ikke vil få et værdigt liv selv om du overlever.
-
Min hustru og jeg er over 60 år. Vi er fysisk stærke, men alligevel udsatte for den type virus vi oplever nu som rammer vores luftveje. Hanne har kronisk bronkitis -mest i vintertiden. Jeg selv har en metal-hjerteklap. Mit blods koagulation styrer jeg selv ved hjemmemåling. Når jeg får infektioner med feber kører det helt af sporet. Vore mødre døde samme døgn i 2018 pga af lungebetændelse. "Hysteri" - nej - det er rettidig omhu vi ser lige nu.
-
Hos ældre, men også et mindre antal sunde yngre mennesker ramt af covid19, har man set alvorlig nekrose af lungevævet. Det er ikke noget som man læser så meget om i medierne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind