Genmab — Marts 2020
-
UPS under 1400.
-
Nu tror jeg snart ursamlingen snart skal ryge, så jeg kan købe flere genmabber

-
Stock, der skal ikke mange yderligere dårlige nyheder til omkring Corona og andre krigsadvarsler, før markedet tager en tur mere. Nu handler det ikke om en recession kommer, den er her allerede. Vi ser ikke et fald som i finanskrisen, da man er bedre rustet mod det idag, men længere ned - det skal vi efter min mening.
-
Bliver interessant at se hvor billigt det kan blive. Tror der går lang tid inden usikkerheden har lagt sig. Genmab skal dog nok klare sige igennem. Massere af potentiale, og ingen likviditetsproblemer. Men markedet er ikke rationelt lige nu, så jeg forventer egentlig vi skal en hel del længere ned. Ikke kun for Genmab.Vi er ganske rigtigt ikke i en recession endnu, men tror ikke der er mange der har fantasi til at forestille sig det ikke sker
. -
H.C. Wainwright reiterates Buy on Genmab following J&J drug announcement
Read more at:
https://thefly.com/landingPageNews.php?id=3049261 -
Peree 14.37, selvfølgelig bliver den økonomiske udvikling svag i Q1, men når man kan bygge et hospital på en uge, så kan man nok også indhente noget af den tabte produktion. Derfor tror jeg ikke, at den økonomiske udvikling globalt bliver negativ i 2020, men jeg kan jo tage fejl:-)
-
@JKY_VH: Enig - når Corona er "overstået", så vil der være en enormt behov / efterslæb på næsten alt. Produktionsmæssigt, ferie m.fl. Det vil give et kolossal efterspørgsel, som vil give optimisme. Samtidig vil det virke psykologisk godt, at få friheden tilbage. Alle sociale systemer søger automatisk tilbage til status-quo. Det vil ske gravis, men sikkert.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
kan jeg nok ikke lade være med at købe bull