Genmab — Februar 2020
-
men antager så i udgangspunktet heller ikke fase 3 er inkluderet. At de først vil blive startet op efter en partner er om bord. Men i 2021 kan de totale udgifter på programmet godt nærme sig 2 mia hvoraf genmab skal betale 50%
-
Nåe de kalder 1BB ud som et stof der skjal satses meget på, så er de samlede udgifter der mere end 250 mio i år (altså 125 mio for genmab)
-
JW har udtalt,at de kører efter ph3 i h220 uanset partner. Derfor mener jeg, at vi godt kan regne med at de er i guidance. Ellers vil tingene ikke hænge sammen, idet guidance ikke medtager partnering af epcoritamab. GEN1046 er trods alt ikke fremme så dosis er fastlagt endnu.
-
Solsen jeg har ikke set ham sige at de starter op UDEN en partner. Så kunne han jo bare have svaret det? Jeg har set de måske starter fase 3 i år
-
Og jeg mener heller ikke man kan indregne partner aftaler i guidens. Det er alt for usikkert og store tal at flytte rundt med hvis og såfremt
-
Så hvis/når der kommer en aftale så er det opjustering af både indtægter men nok også udgifter
-
hmmm sådan hørte jeg det ikke. Også derfor jeg stillede spørgsmålet
-
På CC efter regnskab blev sagt at fase 3 starter i år med eller uden partner..
-
netop
-
nogen der kan finde det i transcript?
-
Jeg synes jeg hørte ham sige måske vi kan nå at starte fase 3 op i år. Og det koblede jeg sammen med afhængig af hvor hurtig en partner aftale kan falde på plads
-
Alle dem de forhandler med ved præcist hvad genmab selv vil fronte og sætte i gang asap
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind