Genmab — Februar 2020
-
Hvad startede den ugen i SB?
-
Ok. Fred være med det som Helge siger. Når man har været med i omkring 10 år, så har man jo set de her små udsving har vi jo set masser af gange. Jeg er helt ening med dig SB. Den kan meget nemt ende uge i +.
-
En noget rodet ordstilling, men jeg håber at det er forståeligt alligevel

-
Det danske indeks falder dobbelt så meget som Dax og Oslo? Hvad trækker ned?
-
@Skod: solgte osse alt i går.. undtagen GEN!! Mine aktier var (for at det ikke skulle være løgn) - ovenpå et laaaaangt bullmarked - spurtet opad de seneste måneder. Et par - eller ca. 24
- af C25-aktierne var måske kommet nogle anelser rigeligt i front?! Jeg bliver på sidelinjen de nærmeste uger/måneder og afventer hvordan/om spredningen af virussen SAMT den medfølgende corona-scare udvikler sig. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind