Genmab — Februar 2020
-
Det forudsætter man tror på de kinesiske tal....hvilket jeg ikke gør. Kineserne vil ikke tilade WHO at rejse ind og undersøge
-
mht muligt opløb ag Genmab, ja så er det INDEN en aftale det skal ske. OPg det ville såmænd også passe mig fint nok. Men tror bare ikke det sker. Og slet slet ikke af Janssen. Som nævnt mange gange tidligere så fortaget big pharme IKKE fjendtlige opkøb af deres partners, idet de så blot saver den gren af de selv sidder på. Underforstået så vil andre biotech selskaber der har fantastiske stoffer i pipeline og går med drømme om at blive et stort selvstændigt selskab, fravælge janssen som mulig par
-
Derfor ser man fjendtlige opkøb fra selskaber som endnu ikke har store samarbejdsaftaler med det pågældende biotech selskab. Så der er et andet pharma selskab der skal skyde først, hvis JnJ skal med ind i en budkamp
-
Joe Weisenthal @TheStalwart
Interesting breakdown of coronavirus cases by age (incidence and mortality) https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-02-24/global-cases-spark-selloff-no-pandemic-who-says-virus-update?srnd=premium … -
Apropos vores snak i går.
-
Så har du lige fået 6 spørgsmål Helge. Håber du kan få dem alle med. Og har postet dem i den rækkefølge hvor der er en rød tråd

-
Sukker ja det er 100% aktionærene der bestemmer om man vil acceptere et evt bud. Min pointe er blot at eet evt bud IKKE kommer fra JnJ som første budgiver af ovenfor nævnte årsager
-
JnJ ligger naturliugvis lige for. Men typisk vil man gerne sprede de store accets på lidt flere selskaber. Så hvis Abbvive kommer med en fornuftig samle pakke......
-
Tusinde tak Trold.

-
Solgte hele porten i morges. Så må vi se om det er ren panik, men kombinationen af at vi er på toppen af et langt bull-marked, Coronaen ligner den går i Pandemitilstand, de aktier jeg har er steget rigtig meget de sidste 4 måneder. Jeg regner stærkt med jeg skal genkøbe både Genmab og Bavarian igen. Så må vi se om det bliver billigere eller dyrere. bliver formegentlig til et stykke tid på sidelininien.
-
Min primære pointe er at såfremt der er andre end JnJ der tilbyder lige så attraktive terms, så tror jeg de gerne vil gå den vej. Men det er så muligt JnJ er dem der tør smide det bedste bud fordi de allerede kender genmab så godt
-
Skod Jeg ligger også ekstremt deffensivt. Har kun genmab tilbage som noteret aktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind