Genmab — Februar 2020
-
Selvfølgelig ved man ikke det med sikkerhed endnu, men det var som man konkluderede med sars som har 80% sammenfald med corona i struktur.
-
De fleste store fabrikker køre kun på 25-50% dernede. CO2 udslip i Kina er faktisk faldet 25% her i feb
-
Jeg er i din vurdering af impact. Har mange i mit netværk handler med Kina. Det gør jeg også selv, men fik heldigvis de store ordrer leveret før jul. Er dækket ind til april/maj.
-
enig
-
Når de først begynder at komme op i omdrejninger så tror jeg ikke det er lille DK der bliver særligt højt prioriteret på at få leveret vare først. Det bliver US og de andre store lande samt regionen
-
Her er det bedste link jeg kan finde om sammenligningen mellem "alm" influenza og corona. https://www.livescience.com/new-coronavirus-compare-with-flu.html
-
Et andet synspunkt på faldet https://finance.yahoo.com/news/warren-buffett-coronavirus-net-buyer-stocks-120743935.html
-
Den er citeret overalt i medierne i dag. "En langsigtet tålmodig investor bekymrer ikke over det som sker i disse dage med med corona".
-
Svært at være uenig med Warren Buffet. Han har været igennem mange nedture i markederne.
-
Jamen det ved vi jo godt. En dag er det ovre. Om vi så skal vente sommeren over, så er det forbi en dag og alt er ved det gamle. Hvor stor effekt nedturen (kort eller lang) får på økonomien er der mange meninger om. Lige fra ubodelig skade til V-formet hurtig rebound. Mest tyder det på at Kina er ved at komme på fode igen, og det er her den økonomiske rebound skal starte.
-
Netop.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
the targets EGFR and cMET on an exclusive basis as part of the bispecific antibody (JNJ-61186372), which is being studied in solid tumors