Genmab — Februar 2020
-
Jeg er personligt lidt overrasket over Genmab holder sig så meget bedre end markedet. Som jeg ser det er Genmab faktisk meget eksponeret. Primært fordi langt størstedelen af dødsfaldene sker i den ældre og svagere del af befolkningen. Det er altså lige præcis Genmabs kunder der stiller træskoene. Nu hvor flere medier er ude og sige den ikke længere kan inddæmmes, så må man vel formode at en ikke helt ubetydelig procentdel af Genmabs peaksale er at risk
? -
Skod...Ældre som dør af almindelig influenza er et stort antal, m
et er kun en dråbe i havet i forhold til hvor mange ældre mennesker 50+ der er i verden. -
Det samme gør sig gældende med corona.
-
Styrken i Genmab tror jeg først og fremmest har noget at gøre med håbet om snarlig partneraftale. Plus at nye amerikanske analytikere er så bull på casen.
-
Ikke endnu naturligvis. Jeg evd godt Corona er en orkan i et glas vand. Men hvis man antager at den ryger ud på alle kontinenter, hvor mange drejer det sig så om. Læste i går at hver gang der døde 1 af Corona, så døde der 271 af normal influenze. Spørgsmålet er hvordan det forhold udvikler sig, hvis man opgiver at inddæmme Corona.
-
@CNBCnow
·
3 min
BREAKING: Dow Jones Industrial Average plunges 980+ points at the open, Nasdaq tumbles 4%, S&P 500 slides 3%
https://cnb.cx/3c5jVIc -
Så dør der 542 hver gang der dør 271 af normal influenza vil jeg skyde på. En normal influenza ligger på 0.67% dødelighed og jeg vil tro Corona ligger på 1.3%, måske endda mindre især i områder med styr på hygiejne, så måske en tand værre end svineinfluenza. Men der er flere der får et alvorligt forløb og der kan blive run på intensivafdelingerne, derfor ser du nedlukning af skoler, forsamlinger etc.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind