Genmab — Februar 2020
-
GMa
-
GMAB US +3,09%
-

-
Kære alle. Tak for en fantastisk tur. I har været en stor og motiverende støtte. Meget lærerigt og altid i en sober tone. Jeg har idag solgt de sidste Genmab til kurs 1703. Håber den stiger for jer andre, men jeg tænker jeg napper en pause og glæder mig over den enorme stigning de seneste par år.
-
Mit mantra er: aldrig være forelsket i en aktie og stil dig med jævne mellemrum spørgsmålet: hvis du havde 10 mio i frie midler, ville du så putte alle pengene i pågældende aktie. Hvis ja - så “genkøber jeg mentalt aktien”, hvis nej - så skal jeg sælge.
-
Glade hilsner

-
PS: Novo Nordisk røg også fra alle depoterne. 1040 mia kr. er mange, mange års overskud hvor der helst ikke skal laves en kur mod diabetes eller et kunstigt organ osv. - og for det ikke skal være løgn røg der også 27% af beholdningen i Bavarian. Så det kommer til at koste mange penge i renter
-
Jeg er blevet for gammel til sælge mine Novo købt i kurs 3 i 1993. Den får børnebørnene glæde af når jeg går på pension når jeg er oppe i firserne.

-
Forståeligt Helge. Jeg er blot ikke helt der endnu. Samler stadigvæk til forråd. Er som du ved lige et par år bagud. WiseWhiteWolf - 47 år
-
Hvis jeg og hustruen kunne hæve alle vores pensioner uden den horrible beskatning på 60% gjorde vi det nu og satte for alvor skruen i vandet med produktudvikling og nye små virksomheder.
-
Kuponklipper bliver jeg aldrig.

-
Jeps.
-
Det må være det med snakken om partneraftaler som er gået rent ind.
-
Ligesom i Zealand Pharma er amerikanske investorer langt mere fokuseret på investering i pipeline. Det køber de ind på. De danske analytikeres modeller er indstillet på livrem og seler (læs især Nordea). Det duer ikke en pharma-verden, hvor hastighed og fremdrift i udviklingen betyder alt.
-
Det forstår Genmab - og træder derfor speederen i bund.
-
Vi ser det samme i lille Cantargia som også arbejder med antistoffer. De er også partner med Janssen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind