Genmab — Februar 2020
-
EL, ja, ØU er ikke altid lige heldige med deres timing
-
Bryan Garnier er meget positive:
While we have significantly increased our assumptions of OPEX for the years to come, we have also reviewed our scenario on Darzalex, and now targeting USD9.5bn at peak vs USD8.6bn, convinced by its ability to continue to grow significantly next year. -
Haha E L og Bulder. Enhver, som i Novods tilfælde, der arbejder med en model der konsekvent giver forkerte resultater i forhold til virkeligheden, må da på et eller andet tidspunkt overveje hvad der er galt med modellen. Når der er forskel mellem teori og virkelighed, bør man holde sig til virkeligheden. Det er bare et godt råd:-)
-
-
Der var ingen slinger i valsen på Novod spørgsmål om partneraftale eller gå alene, hvis man stadig var i de meget tidligere forhandlinger, så tror jeg Jan ville have lagt mere vægt på mulighederne for at gå alene. Det lignende mest af alt en sidste opfordring til potentielle partnere om at give sig det sidste, hvis de skulle komme i betragtning
-
det er svært at være utilfreds når kursen stiger og pf bliver mere værd. Men når det så er sagt er det ret så overraskende for mig at se kursen reagere så positivt på forventninger til 2020 der var markant dårligere end analytikerne forventede. Og at man tager SÅ meget forskud på en mulig partner aftale
-
jeg vil gerne en af dagene prøve at lav et indlæg om hvorledes jeg ser en deal kan se ud. Men inden da. Er der en af jer der har en brandvarm forbindelse til IR der kan spørge dem om følgende. I forventningerne på allokering af 825 mio til de 2 programmer, er der der også inkluderet udgifter til opstart af "multible" fase 3 forsøg som Jan nævnte i går?
-
jeg antager svaret er nej. Men det er lidt vigtigt i forhold til at "regne ud" hvorledes en aftale kan se ud
-
Sukker Jan har sagt igen og igen det ikke er en option at gå alene. De har ganske enkelt ikke musklerne dertil. Alene udviklingen af dara har kostet Jansen nord for 20 mia dkk hidtil. Læg dertil en stor international salgs styrke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind