Genmab — Februar 2020
-
Mange herinde har GAK på under 200 og realiserer vel for 100.000 om året er er ret ligeglade med begreber som risikostyring. Begreber som skat er vigtigere:-) Men der er alt for mange varible til at du kan bedømme om folk har styr på risikoen eller ej
-
-
Jazz..jeg har Genmab, Novo og J&J som mine pharma-positioner i porteføljerne. Kan jeg lave 10-15% her om året er jeg meget tilfreds.
-
Dara alene vil vel om 5 år give en kurs på 4000 og da mine estimater altid er meget optimistiske så er 15 bn$ indenfor rækkevidde. Er kursen bare det dobbelte om 5 år så er jeg godt tilfreds, jeg betragter denne investering som helt sikker grundet Dara. Deres penge kan de betale i udbytte eller investere i pipeline, det er jeg helt ligeglad med, jeg kigger kun på topsalg
-
Lige nu har jeg udover Zealand Pharma også norske PhotoCure som på et årstid har spurtet over al forventning - og som jeg forventer mig meget mere af.
-
Guys.. tror ikke vi er ret uenige.. jeg deler blot mine tanker.. har osse Novo, Zealand gennem mange år. Men vælger osse at sige: Novo eks er blevet en cashcow med fortsat sort potentiale, og temmeligt lille risiko, så hvis denne diskusion handlede og Novo (Helge) var jeg enig, men det er det ikke.. Genm er stadig en temmeligt risikofyldt aktie. Så meget simpelt, tager jeg blot lidt gevinst fra Genm og flytter over i den “nye” multibagger. Har da stadig en 80% tilbage af Genmab.
-
SC har forlænget patentet så at sige.
-
Jeg har en meget velhavende kammerat som kun køber Genmab på større tilbagefald. Hver gang den så efterfølgende er steget 100-150 kr. sælger han helt diciplineret. Det har har han tjent millioner på de senere år. Hvad selskabet beskæftiger sig med ved han ikke noget særligt om.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind