Genmab — Januar 2020
-
-
Grunden til at jeg ikke føler mig helt sikker er, at det er meget tydeligt at man på netop JPM konferencen gerne vil diske op med en lille nyhed - og vi kender også Jan som den der har meget svært ved at holde på positive ting, så tænker de må gjort hvad de kunne for at blive klog på om den milestone falder eller ej, så de lige kunne flashe det, hvis den var i hus.
-
J&J er så store og har så ufatteligt mange penge, desuden er der mange andre der skal have salgstal præsentret. Jeg tror, at for J&J er det en rutinesag, og salget bliver præsentret efter firmaets prodedurer, nemlig den dag de præsenteret deres eget regnskab den
22/1 lige som sidste år. -
for the Belgians, in Trend.be - Jan van de Winkel (CEO Genmab): 'Veel biotechspelers zijn veel te voorzichtig' https://trends.knack.be/economie/bedrijven/jan-van-de-winkel-ceo-genmab-veel-biotechspelers-zijn-veel-te-voorzichtig/article-longread-1553545.html?cookie_check=1579173853
-
Det ligger vel i normal logik at guidingen holder indtil der kommer en profit warning. Det kan jo ikke være meningen at Jan skal ud og gentage guidingen hver måned når der kommer salgstal. De 3 til 4 gange han gentager guidingen årligt er vel meget normalt
-
Stockbull, der er da ingen logik i at der tidligere altid er sendt pressemeddelelser ud når Genmab medtager en milipæl fra JNJ, også lade være med at gøre det denne gang hvor den er endnu mere sensibel
-
Incitamentet til at vide det er bare væsentlig større, hvis formodninger er at man kommer over 3 milliarder end under - for mig er det underordnet, for jeg hverken køber eller sælger ! Vil dog helst undgå et bølgeskvulp og hive 150 millioner dollars hjem til en fornuftig kurs
-
Situationen er at Genmab ikke er informeret af JNJ. Og sandsynligvis er Genmab ikke informeret, fordi JNJ ikke har noget at informere om...
-
JNJ skal jo kun informere hvis de 3 mlliarder nås...
-
Og sidste år kunne de informere den 8. januar. Jeg tror ikke på at de skal bruge en uge mere i år.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind