Genmab — December 2019
-
Novartis R&D presentation if you are interested via https://www.novartis.com/news/novartis-rd-day
. "Planning to complete regulatory filings in December (US)
2019 and January (EU) 2020" Switzerland H12020, Japan H2 2020 -
Yes, Bulderbrag, med den konservative budgetteringstilgang og altid regelrette kommunikation, må man regne med at de opnår 3'eren, når guidance nu ikke ændres. 675 mio. indsat på bankkontoen.. selv med negativ rente? .. tjaaaa, tror jeg ville tillade mig selv et nip god Bourgogne

-
Minder mig om en historie Henning Moritzen fortalt om den store Poul Reumert i den gode P1-dokumentar-serie: Besøgstid fra 2009. Han havde engang spurgt Reumert om hvordan man skulle forholde sig til stor succes (konkret kritikeranmeldelser) - og Reumert svarede: "Det skal der ikke gøres en stor sag ud af. En lille glad kop kaffe og så: videre!"
-
@Sukkeralf I would think so... all current trials have Minimum Age of 18 Years... they better hurry...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og da det var 8. jan i år vi fik medd. om