Genmab — December 2019
-
Tror du skal se casen fra en anden vinkel. Hvis du vil med op til de 3000 fra nuværende niveau er det nu du skal ind. Hvis du vælger at gå og vente på en super nyhed fra piben når du ikke om komme med. Genmab er bull på både kort, mellem og langt sigt og med et Dara peak sale på 10 mia holder Dara hånden under kursen og Dara kan sagtens trække kurs 2000 og lidt mere de næste 5-10 år efter min mening. Dem der går tungt ind på nuværende niveau må jo tro på casen og shorterne er på vej
-
Ved et salg på 4.5 mia. får Genmab vel tæt på 450mill$ + 300mill$, Det giver cirka 5 mia.kr. De kan absolut på ingen måde bruge bare halvdelen på forskning, de kommer til at skovle penge ind så selv Joakim von And bliver misundelig. Udbytte, opkøb eller stor burn out i forbindelse med markedsføring af eget produkt er eneste mulige løsning for at udgifterne nogensinde vil udgøre over 50% af overskuddet, så "en stor del" giver en mislyd i mit rationelle jeg, 3000 er absolut rationelt
-
Stockbull jeg har været med siden kurs 100.. og har ikke tænkt mig at stikke halen mellem benene.. men jeg tvivler på at kurs 3000 bare kommer af sig selv på den måde som beskrevet. Vi har før set hvordan failure med stoffer (der ikke engang er indregnet) hiver kursen ned i lange perioder.
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind